Rejestry, ewidencje, archiwa i zasady ich udostępniania:
- księga zarządzeń dyrektora przedszkola;
- spis inwentaryzacyjny;
- planowanie, sprawozdawczość;
- rejestr inwestycji i remontów (książka obiektu budowlanego);
- rejestr korespondencji;
- ewidencja pieczęci i pieczątek;
- ewidencja delegacji służbowych;
- protokoły posiedzeń Rady Pedagogicznej;
- protokoły posiedzeń Rady Rodziców;
- archiwum przedszkolne;
Rejestrów zawierających dane osobowe nie udostępnia się osobom postronnym, zgodnie z Ustawa o ochronie danych osobowych z dnia 29.08.1997r. (Dz. U. Nr 101 poz. 926)
Dokumenty archiwalne są udostępniane na terenie przedszkola osobom upoważnionym na ich wniosek.
Sposoby i zasady udostępniania danych zawartych w rejestrach i ewidencjach.
Dokumenty udostępnione są powołanym do tego organom kontrolującym na terenie placówki.